DESPRE GO NORTH

1. Produsele și serviciile de pe situl https://gonorth.ro/ sunt oferite de Bofan Dumitru Dorin PFA cu sediul în str. 1 Decembrie 1918, nr. 24, Piatra Neamț, Neamț, CUI: 24336041, email: [email protected], telefon: 0740786861.

2. Produsele și serviciile noastre pot fi oferite în colaborare cu agenții de turism sau alți furnizori de servicii turistice, producători de fotografii tipărite și tablouri, servicii online de rezervare, newsletter și plată.

3. Produsele și serviciile noastre pot fi achitate prin virament bancar sau folosind serviciul de plată online 3D Secure prin mobilPay.

TERMENII ȘI CONDIȚIILE TURURILOR FOTO

ASIGURARE DE CĂLĂTORIE
1. Participanții sunt obligați să aibă o asigurare de călătorie validă pentru oricare din călătoriile la care se înscriu. Aceasta trebuie să acopere cheltuieli medicale, de repatriere și/sau anularea călătoriei din motive personale, care nu țin de organizator. În caz contrar, organizatorul are dreptul de a refuza participarea persoanei care nu are asigurare. Recomandăm https://www.worldnomads.com pentru asigurări care includ și acoperirea costurilor în cazul anulării călătoriei.

2. Participanții trebuie să transmită organizatorului pe email, cu cel puțin o săptămână înainte de începerea călătoriei, o copie a asigurării de călătorie. În caz contrar, organizatorul are dreptul de a refuza participarea persoanei la călătoria în cauză.

PLĂȚI ȘI ANULARE
3. La înscriere sau după formarea grupului, participanții trebuie să plătească un avans nerambursabil a cărui valoare este specificată în descrierea călătoriei. De obicei, valoarea avansului este de aproximativ 30% din prețul total al călătoriei.

4. Restul sumei de plată se achită cu cel puțin 3 luni înainte de începerea călătoriei sau până la o dată specificată în descrierea călătoriei. Dacă plata nu este făcută în termenii specificați, participarea se consideră anulată și locul devine vacant.

5. Dacă înscrierea se face cu mai puțin de 3 luni înainte de începerea călătoriei, plata se efectuează integral.

6. În caz anulării din motive care țin de participant, se percep următoarele penalități:

  • pentru orice anulare, indiferent de data la care este făcută, se percepe o taxă de 150 euro (dedusă din suma de returnat) care acoperă procesul de ocupare a locului devenit vacant în urma anulării
  • avansul este nerambursabil, cu excepția cazului în care se găsește un înlocuitor
  • 50% din prețul total al călătoriei pentru anulare cu 3 luni înainte de data începerii călătoriei
  • 100% din prețul total al călătoriei pentru anulare cu 1 lună înainte de data începerii călătoriei

7. Sumele (avans + rest de plată) se returnează integral, cu excepția taxei de 150 euro, dacă se găsește un înlocuitor.

8. Anularea trebuie anunțată în scris, pe adresa de email folosită în comunicarea cu organizatorul. Data primirii emailului este luată în considerare pentru calculul returnării sumelor cuvenite.

9. În cazul anulării călătoriei din motive care țin de organizator, inclusiv necompletarea unui număr minim de locuri, toate sumele plătite se vor returna integral. Organizatorul va anunța anularea cu cel puțin 4 săptămâni înainte de data începerii pentru călătoriile din afara țării și cu cel puțin 1 săptămână înainte pentru călătoriile de pe teritoriul României.

10. În cazul anulării sau reprogramării din cauze care țin de forța majoră – condiții meteo severe, dezastre naturale, conflicte armate și alte evenimente imprevizibile și inevitabile – organizatorul este exonerat de orice răspundere, dar va face tot posibilul pentru a returna sumele plătite. Organizatorul nu garantează însă că acestea vor putea fi returnate integral.

ZBORURI ȘI BILETE DE AVION
11. Biletele de avion nu sunt incluse în prețul călătoriilor, participanții fiind direct răspunzători de achiziționarea acestora și de orice modificări sau anulări ale zborurilor.

12. Organizatorul poate asigura asistență contra cost la achiziționarea biletelor de avion pentru participanți prin agenția de ticketing parteneră, alte agenții de turism sau companii aeriene.

13. Organizatorul nu își asumă răspunderea în cazul modificărilor sau anulărilor de zboruri efectuate de agenția de ticketing parteneră, alte agenții de turism sau companiile aeriene.

PROPRIA RĂSPUNDERE
14. Participanții trebuie să aibă vârsta minimă de 18 ani, excepție făcând cazurile în care sunt însoțiți de unul din părinți.

15. Participanții trebuie să fie clinic sănătoși la momentul începerii călătoriei și conștienți de faptul că trebuie să facă efort fizic într-un grad specificat și detaliat în descrierea fiecărei călătorii: ușor, moderat sau susținut.

16. În cazul în care suferă de una sau mai multe afecțiuni medicale cronice sau acute, participanții sunt obligați să informeze organizatorul înainte de începerea călătoriei. Pe baza informațiilor primite, organizatorul poate refuza prezența participanților.

17. Participanții trebuie să aibă echipamentul, inclusiv îmbrăcăminte și încălțăminte, adecvat zonelor în care se desfășoară călătoria. Organizatorul se angajează să ofere informații legate de echipamentul necesar fiecărei călătorii în descrierea acesteia și în comunicarea ulterioară.

18. Participanții trebuie să fie receptivi la sfaturile organizatorului, pe întreaga durată a călătoriei, și să se supună deciziilor acestuia.

19. În cazul implicării unuia sau mai multor participanți într-un accident survenit în timpul călătoriei, aceștia își vor asuma întreaga răspundere pentru incidentul respectiv şi nu vor pretinde organizatorului niciun fel de despăgubiri pentru acesta.

20. Organizatorul nu este răspunzător pentru incidente, inclusiv orice consecințe și costuri ulterioare, cauzate de neglijența, neatenția, lipsa condiției fizice, boli sau alte afecțiuni medicale și lipsa punctualității participanților.

21. Participanții sunt direct răspunzători pentru obiectele personale, inclusiv echipamentul foto. În cazul distrugerii, pierderii sau furtului acestora, organizatorul este exonerat de orice răspundere.

22. Organizatorul poate decide în timpul călătoriei excluderea din grup a oricărui participant care devine recalcitrant sau agresiv (din cauza consumului de alcool sau droguri, afecțiuni psihice, etc.) și pune în pericol siguranța membrilor grupului. În acest caz, sumele plătite de participantul exclus nu se returnează.

23. Prin înscrierea la oricare dintre călătorii, participanții își mai asumă pe propria răspundere că:

  • datele furnizate organizatorului sunt exacte
  • sunt apți din punct de vedere medical
  • au pregătirea fizică, psihică și tehnică corespunzătoare
  • sunt asigurați medical în cazul unui accident și își asumă întreaga răspundere pentru acesta
  • sunt conștienți de faptul că unele zone vizitate sunt neamenajate și neprotejate și pot cuprinde zone împădurite, zone de coastă, poteci marcate şi nemarcate, creste, culoare, abrupturi, văi, pante/rampe cu înclinare mare, zone accidentate și alunecoase cu stânci, crengi, iarbă, rădăcini

CONFIDENȚIALITATE24. Datele furnizate organizatorului sunt necesare pentru procesul de rezervare și de efectuare a plăților. Datele nu vor fi folosite în alte scopuri și nici transmise terților decât în cazul asistenței la achiziționarea biletelor de avion. 25. Participanții pot solicita prin email ștergerea datelor din evidențele organizatorului, cu excepția evidențelor contabile.

DISPOZIȚII FINALE
26. Itinerariul și programul zilnic al fiecărei călătorii poate suferi modificări din cauza vremii și a deciziilor organizatorului.

27. Completarea formularului de înscriere la oricare din călătoriile de pe acest site presupune luarea la cunoștință și acceptarea de către participanți atât a detaliilor din descrierea fiecărei călătorii, cât și a termenilor și condițiilor de mai sus.

LIVRAREA ȘI RETURNAREA PRODUSELOR

1. Livrarea produselor din magazinul online, secțiunea Shop, se face în 2 până la 14 zile din momentul în care comanda a fost confirmată prin prin e-mail sau telefonic la adresa specificată de client ca adresă de livrare. Expedierea produselor se face pe teritoriul României și în țările din UE. În cazul în care materia primă pentru confecționarea produselor nu se află în stoc, vom stabili de comun acord un nou termen de livrare.

2. Livrarea produselor se face prin firme de curierat rapid. Expedierea este gratuită pe teritoriul României. Pentru expediere în țările din UE, livrarea se calculează în pasul Checkout. Clienții vor fi ținuți la curent cu statusul comenzii prin email.

3. Returnarea produselor se poate face în termen de 30 zile de la intrarea în posesie fără invocarea unui motiv prin trimiterea unui email la adresa [email protected] cu titlul Retur comandă <numărul comenzii>. Ulterior se vor trimite pe email toate detaliile pentru retur (adresă, modalitate de ambalare, solicitarea datelor necesare pentru rambursarea contravalorii produselor, termen de rambursare a contravalorii produselor, etc).

4. Costul returnării produselor este suportat de client. Produsele pot fi returnate doar prin firme de curierat rapid. În cazul în care produsele prezintă defecte de fabricație, atunci costul de returnare către producător va fi suportat de noi.

5. Returnarea produselor se face în ambalajul original, de aceea vă recomandăm să-l păstrați. Acesta va fi lipit cu bandă adezivă acolo unde a fost desfăcut/ rupt. Acceptăm la retur doar produsele nedeteriorate, care nu prezintă urme de folosire sau de uzură, aflate în aceeași stare în care au fost primite.

6. Rambursarea contravalorii produselor se va face doar după ce produsele au fost primite sau până la primirea unei dovezi că acestea au fost expediate.

SIGURANȚA DATELOR

Transmiterea datelor și efectuarea plăților online pe situl https://gonorth.ro/ sunt securizate folosind certificarea SSL.

CONFIDENȚIALITATE

Politica noastră de confidențialitate poate fi consultată aici: https://gonorth.ro/confidentialitate-cookies/.